ADT Nederland

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Om voor wat betreft service niet afhankelijk te zijn van derden en om onze klanten optimaal bij te kunnen staan, beschikt ADT over een eigen technische dienst.

Indien een apparaat dat u bij ons heeft gekocht onverhoopt defect raakt, kunt u er zeker van zijn dat het op korte termijn op professionele wijze wordt gerepareerd.

Tevens beschikt onze technische dienst over leenapparatuur om u vooruit te helpen in het geval van buitengewone omstandigheden.

Hand- en hoekstukken

Wij repareren hand- en hoekstukken van DENTSPLY SIRONA, MK-DENT, KAVO, NSK, W&H, BIEN-AIR, FARO, AKOS.

Om uw product veilig op te sturen verstrekken wij handige verzendboxen die u preventief aan kunt vragen. Zo bent u altijd voorbereid en kunt u nog sneller geholpen worden!

U moet ingelogd zijn om gebruik te maken van deze service.
Log hier in

1. Verzendmateriaal aanvragen 2. Reparatie aanmelden

Werkwijze

1. Vraag (preventief) verzendmateriaal aan
Vraag via bovenstaande knop verzendmateriaal aan. Deze zullen wij naar u toe sturen via UPS. Bewaar de verzendzak met UPS-etiket. Stop het artikel in de verzendbox en gebruik het voor een eerst volgende reparatie opdracht.
2. Reparatie aanmelden
Indien u voor 15:00 uw zending aanmeld via de bovenstaande knop, wordt deze dezelfde dag nog opgehaald door UPS. De verzendkosten bedragen €12,50 ex. btw (dit wordt meegerekend in de reparatiekosten).
3. Maak uw product klaar voor verzenden
Plaats de instrumenten in de verzendbox, stop de box in de grijze verzendzak en plak het dicht door de plakstrip te verwijderen. Plak het verzendetiket van UPS op de grijze zak.
4. Maak een foto van uw pakket, met het UPS verzendlabel en tracking nummer zichtbaar.
Deze foto hoeft u alleen paraat te houden bij problemen tijdens het verzenden en kunt u verwijderen als u het product retour heeft ontvangen.
5. Voor 17:00 komt UPS uw verzending ophalen.
Leg het pakket klaar op een duidelijke plek.

Overige reparaties

Voor overige reparaties of vragen, neem contact op met onze Technische Dienst!
E: td@adt.nl

Vermeld bij uw bericht uw naam, adres, praktijknaam, het merk en model van het product, en het defect.

De voordelen van onze technische dienst op een rij:

  • Snelle probleemoplossing: Onze technische dienst bestaat uit deskundige medewerkers die getraind en ervaren zijn in het snel en duurzaam oplossen van technische problemen. Dit bespaart tijd en frustratie voor u.  I.p.v. uw apparatuur naar een leverancier te sturen en een lange periode kwijt te zijn, lossen wij het snel voor u op!
  • Vervangende apparatuur: Kunt u uw apparatuur echt niet missen? Dan hebben wij ook vervangende apparatuur, waar u gebruik van kan maken tijdens de reparatie periode.
  • Technische ondersteuning op afstand: Onze technische dienst biedt ook technische ondersteuning op afstand. Ze kunnen vragen beantwoorden & advies geven bij het gebruik van apparatuur. Dit helpt de praktijk om optimaal gebruik te maken van de beschikbare technologie en maximaliseert hun productiviteit
  • Preventief onderhoud: Onze technische dienst kan ook preventief onderhoud uitvoeren om toekomstige problemen te voorkomen. Door regelmatig onderhoud uit te voeren en apparatuur te controleren, kunnen potentiële problemen tijdig worden geïdentificeerd en opgelost voordat ze ernstige gevolgen hebben. 

Een snel schakelende In-House oplossing voor uw defecte apparatuur


Toegevoegd
Winkelwagen
U staat op het punt om een inlogsessie te verwijderen. Als u dit doet wordt u uitgelogd op het apparaat waar deze sessie wordt gebruikt.
Bestelling
U staat op het punt om een bestelling volledig te annuleren. U kunt dit niet ongedaan maken.

Wel kunt u de artikelen opnieuw toevoegen aan uw winkelwagen en een nieuwe bestelling maken.

Wilt u de bestelling annuleren?
Verwijderen uit favorieten
Voeg toe aan favorieten